Everybody wants a flame, but they don't want to get burnt.

Idag vaknade jag upp i Daniels famn och finns nog inget som slår det, dagen kan ju inte börja bättre!
Har som vanligt varit iväg på proen och trvis forfarande riktigt bra. Alla är så gulliga och har faktiskt blivit erbjuden extrajobb och sommarjobb vilket känns jättekul!! Så skönt att redan ha sommarjobb fixat också!
 
Sitter just nu framför paradise hotel och försöker hänga med samtidigt som jag sitter med datorn vilket är jävligt svårt för mig iaf eftersom att jag så lätt blir fokuserad på bara en sak... Är helt slut i benen för tillfället, körde ett spinningpass förut och de tog verkligen på krafterna. Men skön känsla efterråt!
 

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0